środa, 16 lutego 2022

16.02.2022

 Dzisiejszy dzień jest pochmurny.

Dlatego postanowiłem dać kilka zdjęć, które nam poprawią humor i dadzą nam nadzieje, która jest nam potrzebna w dzisiejszym świecie. 

Zielone liście na Krzakach - Wiejskie klimaty. 


Kwiaty Wiosenne. 


Jezioro Miejskie w Chodzieży.


Wiosenne Klimaty


Mam nadzieje, że te zdjęcia choć na chwilę poprawią Wam drodzy internauci i Mi poprawi humory. Każdy ma słabsze chwilę. Jednak trzeba wstać, podnieść i dalej walczyć. Nikt za Nas nie przeżyje życia. 
Osoby, które nam szkodzą chcą naszego upadku. Musimy się od takich toksycznych ludzi ucinać się. Właśnie jestem na etapie czytania książki bardziej toksyczni ludzie. Jest to wspaniała książka pokazująca wiele cech toksycznych ludzi. W pewnym sensie potrzebujemy takich cech ale do czasu. Jak ją bardziej przeczytam to na pewno napiszę opinię o tej książce. Jednak na koniec napiszę zdanie, które mi się podoba. 
"Nie wierz we wszystko co mówią! Plotka zawsze pochodzi od osoby toksycznej" 
Niech to zdanie nam przez wiele dni tkwi w naszych głowach. Zapraszam do komentowania mojego wpisu. 
Pozdrawiam.
Krzysiek. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz